Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Män som hatar kvinnor

Jag brukar inte gilla så många svenska filmer faktiskt. Men Män som hatar kvinnor får faktiskt hamna på den listan av svenska filmer som jag gillar. Den var faktiskt helt okej. Jag skulle nog aldrig gått och kollat på den om det inte var Nissan som ville se den. Så för er som inte sett den redan, skriv upp den på filmer-jag-bör-se-listan.

Det är först nu som jag fattar lite mer av filmens titel. Har inte direkt gjort det när jag kollat på trailern och sånt. Vet inte hur mycket jag vågar berätta om det nu sitter någon där ute som inte sett den ännu men vill/ska se den. En deckar film med inslag av drama, våldtäckter, mord, mystik och lite smått humor (vet inte riktigt hur jag ska förklara den bättre).

En sak som jag tyckte var lite "kul" så att säg var att Peter Haber är med i denna filmen. Ni vet han som spelar Martin Beck i de mesta Beck-filmer. Här heter oxå hans karaktär Martin, men istället för att vara Polis så kan man säga att han har motsatt roll denna gången.
Michael Nyqvist och Noomi Rapace är väldigt duktiga i filmen - lika så alla andra.




Kommentarer
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hej! Välkommen in till min sida om du är intresserad av ny design till blogg :-) Ha en fortsatt trevlig dag.

2009-04-23 @ 10:32:37
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0