Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Brasseriet

Oj säger jag bara! Är nästan nyss hemkommen från Brasseriet och måste faktiskt berömma dom för den goda maten :).
Det tog dock en halvtimme ungefär innan maten kom in, men vi var ju trotts allt först så kockarna hade la inte hunnit piggna till x). Men det var gott och man blev väldigt mätt. Väldigt fint var det där oxå.
Det var lagom många rätter att välja mellan och inte så dyrt heller. Men slutsumman var ändå strax under 700 och det var inte så farligt ändå.

På min tallrik var Majskyckling, rödvinsås och potatisgratäng - givetvis några små sparrisar, morötter och kolrötter.
Jag har nog aldrig ätit sparris förut - inte vad jag kan komma på iaf - så jag har lärt mig en sak av att äta det idag: de smakar typ som sockerbönor :)

Grattis ännu en gång Marika och tack pappa för maten :)

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Grattis till henne :) mysigt ni måste ha haft det :) <3

2009-04-24 @ 19:18:24
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Haha precis :)

2009-04-24 @ 19:27:12
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0