Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Den röda vargen

I onsdags läste jag ut "Den röda vargen" och som jag misstänkte var det ingen bok för mig. Men nu har jag iaf läst ut den och slipper läsa den igen ^^. Jag har ytterligare en deckare i hyllan. "Damernas Dektetivbyrå" eller nått liknande heter den. Får se om den är bättre, min släkt (av dom som läst den) säger att den är bra. Själv ska jag nog inte säga nått än. Vet inte om jag ska börja läsa den nu .. eller nej det ska jag inte, ska läsa ut en annan bok jag börja på igår kväll x)

//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0