Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Framkallning och bio

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu i tjugo-trettio minuter. Blir väl till att slösa bort tiden här vi datorn?

Jag håller på att framkalla filmen jag fottade i går - tillsammans med Mattias och Jesper som oxå har filmer att framkalla, men de vill inte göra så mycket med det så har överlåtit arbetet till mig, men jag klagar la inte. Fast det får jag väl göra om allt blir fel x). Iaf så är Stopet i nu och det ska vara där i typ trettio minuter. Sen är det bara fix och en annan grej kvar, sen är det bara att hänga upp filmrullen på tork :) lätt som en plätt.

Senare idag så ska jag och Nissan sticka till Varberg och kolla på bio. Det blir Män som hatar kvinnor idag. Jag vet, jag vet, den har gått på bio länge nu.. men Nissan vill se den och det är la bättre sent än aldrig visst? Sen blir det raka vägen hem med buss - dit skjutsar pappa oss (efter många om och men). Blir antagligen lite plugg på vägen tillbaka då både jag och hon har prov på fredag. Jag i rörlig bild hon i kemi. Lycka till Nissan ;)

Well, kommer inte på mer att skriva om just nu så jag ska ta och hitta en annan sida att slösa min tid på medan jag väntar på att få byta vätska. Hoppas ni alla har det bra :)

//Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0