Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Framme

Nu är jag framme i Malmö, eller har varit det nån timme eller två nu. Känns kul att vara tillbaka. Imorgon blir det en tur till Lund för att träffa Ajje, ingen aning om vad som händer där sen. På lördag tror jag det blir en liten tur ut på stan för att jaga skor och film. På söndag.. har jag ingen aning om vad som händer. Kanske ännu en tur till stan :)

Hoppas ni har det bra :)

// Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0