Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Framme

Ja, jag har - precis som rubriken - kommit fram till Malmö. Vart här någon timme nu visserligen, men här är jag och ska snart ta och lägga mig :)

Här skiner solen lika mycket som hemma i Falkenberg. Hoppas att det fortsätter skina hela helgen - det ska det göra enligt mamma iaf.

Vad händer i helgen för er då? Här kommer det nog inte finnas så mycket tid för vila ^^

//kramar

Kommentarer
Postat av: MJ

Mycket som ska till? Vad menar du med det? xD det finns säkert nån realistisk novell jag skrivit som är lätt att göra som film ^^

2009-04-04 @ 06:45:44
Postat av: Eleonor

Jag blev så lycklig när jag vaknade upp för en stund sedan av att solen skiner! så här är det sol med =)

2009-04-04 @ 09:41:06
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Hehe (A)

SV: Fan jag var inte inne :S men vi kan ta det i dag istället? xD



Btw, hoppas du har det trevligt där nere i Malmö =)

2009-04-04 @ 09:44:59
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0