Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Gekås

Då var man hemma igen efter några timmar på gekås. Det kan väl ha varit i två-tre timmar?

Både jag och Nissan skojade runt där och provade lite olika kläder :)  Själv hittade jag två t-shirts, ett linne, parfym och bikini.. Tror inte det var nåt mer :)

Var där med min lilla busiga vän Nissan :) och på vägen hem skulle jag visa farfars och farmors grav (varför vet jag inte) men ist för att säga "Där är farfars och farmors grav" så sa jag "Det där är min grav".. Lite galet det där Oo


Klockan är inte så mycket ännu, tror jag ska ta och gå ut lite senare, ska få i mig lite riktig mat först.

Jo, innan jag glömmer det så vill jag säga
GRATTIS ARVID
Som fyller 7 år idag :)

//Kramar


Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Jadå? skicka bara en kommentar med en länk, jag behöver inte publicera den :)

2009-04-18 @ 17:45:51
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0