Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Home

Packning i all ära, men nej tack. Jag är inte bra på att packa smart - och ändå så packar jag min resväska eller min ryggsäck (beorende på hur mycket jag ska ha med och hur länge jag ska vara borta) i princip varje månad. Men har ändå inte lärt mig packa. Jag vill vara ute i solskenet just nu, men det lär inte hända förrän jag är klar här uppe på mitt rum.

Slutade typ tjugo minuter senare än vanligt. Provet blev inte av - läraren flyttade fram det till på onsdag.

Nä, ikväll kommer bilder från min dag igår. Sitter vid helt fel data och måste ha tid att packa innan jag sticker till Barbro, hinner inte packa efteråt. Jag får hoppas jag hittar en glass sen bara. Oh, du sköna sommarväder - ge mig mer glass ;D

Hoppas ni har det bra :)
//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0