Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

My friend

Jag har en vän (okej, jag har många vänner men nu kommer jag bara berätta om en av dom). Jag älskar denna personen som om hon vore min syster, mor - vad som helst - och det roliga är att vi säger att hon är min mamma och jag är hennes son. Förut var det att hon var min far och jag hennes dotter, men vi fick ändra det då jag fick en annan "far" som inte ville vara "mor". Lite krångligt att förklara och kanske lite svårt att förstå. Men det behöver ni inte göra heller :)

Min vän är en väldigt rolig vän. Den roligaste jag hänger ihop med. Den mest påhittigaste jag känner. Crazy på alla sätt och vis :D. Älskar den tjejen alltså. Ni känner igen henne om jag säger hennes namn. Nej, kanske inte om jag säger hennes namn, utan mitt smeknamn till henne; Nissan.

Nu kanske ni undrar varför jag skriver om henne? Jo, det är så att jag fick reda på tidigare idag att hon skulle skaffa ny blogg då hon undrade om jag kunde tipsa om nån bra bloggsida. Tipsade några som jag kände till. Men hon valde visst inget av dom x). Men det gör inget.

En ungefärlig konversation mellan mig och Nissan på MSN tidigare idag;
N: Jag ska skaffa ny blogg ikväll
J: Oh, då måste jag få adressen till den :D
N: Sure, men det är typ bara du som kommer läsa den
J: Men jag kan göra reklam för din blogg på min :)
N: Ja

Ungefär så var den.. och då jag lovat min underbara vän att göra reklam för hennes så får jag ju hålla det löftet. Nu är den bloggsidan klar och dit kommer ni om ni klickar här. Finns kanske inte så många inlägg för tillfället, men det är ingen anledning till att inte läsa bloggen. Hon är rolig och hittar alltid på massa hyss som är roliga att läsa om.

Tvingar ju självklart ingen att läsa eller klicka in på sidan, det gör ni själva som ni vill. Men hon skulle säkert bli glad om hon fick se att nån har vart inne och läst :)

Hoppas ni får en rolig läsning :)
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag checkar! :D

2009-04-09 @ 21:30:09
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Klart du är bäst! :D

2009-04-09 @ 21:35:15
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Haha han var nog det :)

2009-04-10 @ 08:57:07
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag älskar dig min vän :)<3

2009-04-10 @ 10:59:20
URL: http://cleawather.bloggagratis.se
Postat av: Elena

så gjorde jag också med en kompis för inte så länge sen :D

2009-04-10 @ 13:43:04
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0