Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Hyss för kvällens spelkväll

Ikväll blir det spelkväll med tjejerna - Emma och Nissan - :D. Innan dess så ska jag hinna .. göra ett hyss, det är bara få som vet om det, typ som pappa, Marika och två till på jobbet ^^. Skriver kanske om hysset senare ikväll eller imorgon ifall det skulle vara så att någon av flickorna skulle läsa detta innan de kommer hit. ^^

Fast jag vet inte vad jag ska göra nu. Sitter och kolla på tv, men jag vill helst vara ute. Även om solen skiner så blåser det rätt kallt så man helst vill vara inne - så vad ska man göra?

Får se om jag kommer på nått ^^ Kanske sticker ner till stan en liten stund? Nä, ska nog spara pengarna till Gekås på lördag :D. 

Hoppas ni har det bra :) 

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: TACK TACK :D

2009-04-16 @ 13:30:58
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: MJ

Du är en konstnär, du framhävde den bryggutsikten så jävla bra. Hade det vart öde hade det varit ännu mer effektfullt :) Kommer gärna tillbaka, bannemig det finaste hus jag vart i. Har tänkt på en sak, vi 3 (du, jag, Eleonor) kke skulle göra nån grej en dag tillsammans innan ni åker till staterna? :P

2009-04-16 @ 13:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0