Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

I väntan på ett samtal..

Jaha, då sitter man här och väntar på ett telefonsamtal från vårdcentralen.. Pappa ringde dom medan jag var i skolan och de sa att de skulle ringa upp vid halv tre. Nu är klockan typ halv tre, så snart ringer la telefonen och jag kommer hoppa till x).

Till dess att de ringer får jag la leta upp några bra sidor om vattenkraft och geotermisk värme för att sedan läsa och plugga igenom det (prov nästa tisdag om det plus lite annan energi). Sen får jag nog ta och läsa i rörlig bild boken då det är prov på fredag! Sen om jag hinner får jag nog oxå slå upp kinesiska boken då det är prov nästa vecka någon gång (fredag troligtvis). Uppgiften vi ska ha imorgon är inte klar och den kommer inte jag hinna göra klart då jag inte hittar allt så i värsta fall blir det la IG. Annars kommer ju snart ett prov i det med (mediakomunikation) får plugga till det med.. någon gång i veckan.

Ikväll blir det till att cykla ner till jobbet då det är möte - sen om klockan inte slått nio än så sticker jag till träningen och kikar in. Annars händer nog inte så mycket idag faktiskt.

.. fortfarande inget samtal ..
får sluta skriva här och börja leta upp sidor medan jag väntar iaf.. 

Hoppas ni har det bra :D
//kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0