Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Jobb

Jag stack faktiskt hem direkt efter dans förestälningen igår. Orkarde inte gå i stan. Kom iaf hem och pluggade resten av dagen. Fick två samtal från Ica som undrade om jag kunde jobba imorgon (idag). Den första avböjde jag då det var mellan 11.00 och 18.30 - hallå? Skola? Den andra kunde jag inget annat än att acceptera. Tydligen hade A inte fått tag i någon som kunde jobba för henne imorgon och hon bad så snällt så jag kunde inget annat än att säga ja till henne. Så jag ska sluta några minuter tidigare idag i skolan så jag hinner till jobbet till 16.00. Men det är bara en 10-15 minuter jag missar - inget viktigt antar jag då det är kinesiska och vi brukar inte göra nått vettigt mot slutet - bara läsa texter :)

Så idag händer inte mycket. Imorgon .. kan det hända att det händer mer, lite plugg och sedan kör. Sen får jag se vad som händer. Orkar inte sitta vid datorn därhemma känner jag, knappt här i skolan heller.. men det finns inget att göra, bättre att sitta vid datorn och få tiden att gå än att bara sitta vid nån bänk och glo på väggen och se konstig ut eller nått ^^

Nä, nu ska jag se om jag kan hitta något att fördriva tiden med tills Cecilia gjort klart provet hon håller på att göra .. Sen sticker vi till matsalen och äter påsklunch. *mums*(?)

Ha det så super bra :)
//Kramar


Kommentarer
Postat av: Eleonor.

VI SKA OCKSÅ ÄTA PÅSKMAT! :D

2009-04-08 @ 11:10:41
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0