Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Kameran

Yes, jag fick laddat upp mina bilder idag :D Så just nu ligger dom på pappas dator, får hoppas på att han inte tar väck dom innan jag hinner hem imorgon för datorn raderade alla bilder på kameran !! Något jag inte ville skulle hända kan jag säga. Men men, gjort är gjort antar jag :P Fick in dom i datorn och det är la huvudsaken :)

Ett litet smakprov på vad jag och mamma hittade när vi var på promenad i helgen..


Well måste säga att de tillhör mig så kopiering är förbjuden om inte man pratat med mig först! :D

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Elena

sv. ja det är störande, när det regnar typ hela sommaren. usch

2009-04-09 @ 09:51:05
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: photoshop 5.0 :P

2009-04-09 @ 10:12:59
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0