Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Känsla

Gosh, det är riktigt varm inne i datasalen! - Dör nog snart av värmeslag ^^

Om 45 minuter sticker jag hem och pluggar - ute i solen helt klart - men innan det blir det nog lite fika och ett ombyte. Men jag är ju fortfarande i skolan och försöker febrilt hitta en känsla som jag sedan ska filma och hitta en matchande musik till och allt sånt. Vill/orkar inte, men det är ett måste för att bli godkänd. Jag har sån himla dålig fantasi så det här kommer inte gå alltså x) har tänkt på detta i flera veckor men fortfarande inte kommit på nått. Hade en känsla på hugget, men det gick inte att genomföra då massa grejer kom ivägen och nu är det försent så det blir en ny känsla som gäller. Förslag någon?

Får ta och fortsätta koncentrera mig. Ha det så bra :)

//Kramar

Ps. blir nog inget jobb ikväll. Matilda har inte hört av sig än så jag sticker troligtvis till träningen :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

ehm...otillräcklighet xD

2009-04-28 @ 15:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0