Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Lördag

Mums, glass :)

Sitter och äter lite glass - päronsplitt - niceigt gott ^^. Fikar lite oxå.. nått måste man juh göra när man väntar på att färgen ska sätta sig i håret ^^

Idag har jag inhandlat.. eh, ett par hörlurar till min iPod, en bok - Muffins och Kakor, en film - High School Musical 3, tre klämmor till håret och sedan ett skrivblock - som jag tänkt använda till USA resan ;).. tror inte det vart nått mer ... ? Åt kötbullar och potatismos på Asian Thai Food oxå.. satt och njöt av solen samtidigt :)

Kollade på Bolt innan - mamma ville så gärna se den :)

Det har vart en helt sjukt rolig och bra dag. Nu ringde klockan och det är dags att skölja ur färgen.
Hoppas ni har det bra :)

//kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Hehe tack! det är ju tanken som räknas ja (A) :)

2009-04-05 @ 11:28:16
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Elena

Sv. hehe aa :D

2009-04-05 @ 17:47:03
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0