Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Lov

Jag fick oväntat besök idag efter att jag kommit hem från kören. Min käre bror kom upp till mig när jag som bäst höll på att läsa blogginlägg som jag inte läst sen i typ torsdags eller fredags - och det var närmare 100 stycken(!). Men iaf, han kom på besök och gick härifrån med ett leende på läpparna och med halva mitt godisförråd - minst!
Anledningen till att han fick allt detta vet jag faktiskt inte. Kanske för att han undrade om det fanns något att bjuda på och jag sa nej och undrade om han ville ha godis istället. Så jag slängde fram halva mitt godisförråd - vilket inte var lite det - och gav det till honom. Så nu har jag ca 1/3 av Lisebergs-godiset jag vann förra året kvar x) Kanske vinner ännu mer iår? Haha vem vet xD
 Min kära bror var iaf glad över godiset :)

När jag skulle gå till Barbro så blev jag lite förvånad över att se ännu en oväntad besökare här hemma - min kusin Magnus. Wow så längesedan det var jag såg han asså. Var det julafton senast? Iaf, trevligt att se honom igen :) När jag kom hem fick jag resten av kakan som blev kvar efter deras fikastund.


Till slut måste jag meddela - om man inte redan fattat det på rubriken ^^ - att jag nu har lov :D Under lovets gång ska jag umgås med Emma och Nissan.. plugga lite och förhoppningsvis jobba lite. Ska jobba 5 (10) timmar imorgon :D Alltid gött med röda dagar ;)
 I och med Påsklovet så firar jag det med en påskbild :)

Jo, kom på en annan grej när jag skrev Emma och Nissan, hade skit skoj på kören idag. Det var bara vi tre och vi var ganska flummiga ändå. Vi fick lov att rappa på en av låtarna. Detta är ett eget litet påhitt av oss, tror det var Nissan som kom på det från första början. Om jag får vara ärlig så tycker jag att låten är mycket bättre med rapp x). Sången heter Den första lärkan.. Men vad gör det ? :D Haha, skoj var det iaf :D Tnx my friends <3

Nu kallar Terminator: The Sarah Conner Chronicles på mig så ska dra ;)

//Kramar


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Oj vad stor han har blivit, kommer ihåg när han typ var 17 år? kan han ha vart det? eller äldre kanske? :O xD fasiken vad jag yrar nu x) <3

2009-04-09 @ 21:27:43
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0