Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Meningslöst skrivande

Godmorgon.. eller godeftermiddag eller vad man nu ska säga.

Sitter på min gamla dator som jag igentligen inte gillar. Men jag orkar inte ta hit min bärbara - för då vet jag att jag kommer sitta vid den hela tiden och inte städa som jag håller på med typ just nu. Så jag tycker det var ett smart drag att starta igång den här gamla.. då orkar jag inte sitta vid datorn lika länge x)

Iaf, pappa väckte mig imorse runt halv 10 för att han hammrade.. när jag väl gick upp så slutade han så klart att hammra ! Super kul -.-
Men nu är jag iaf uppe. Det slog mig nyss att en av mina skivor (den jag lyssnar på just nu) är hur kass som helst juh! Jag menar, själva albumet är la bra, men halva skivan hackar! Det är det som är kasst. Så det får bli dagens ris.

Igår jobbade jag - 14-22.15 - härligt med pengarna där :). Riktigt tomt på folk var där! Fast det klart, påsken är över - ingen mer påskmat eller nått sånt. Men tiden gick ändå :)

Snart ska jag nog ta och cykla bort mot Coop och kolla om dom har en ingrediens (eller två) som jag behöver ^^ hyss på gång. Så jag ska nog ta och fortsätta städa och så för att sticka iväg sedan - men innan det måste jag hitta en annan skiva att sätta i cd-spelaren(!) ^^

Ha det så bra :)
//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0