Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Mer bilder

Igår tog jag en stor runda i området här hemma efter att ha kommit hem från kören. Det var så vackert väder så jag kände att jag inte kunde sitta inne och slöa. Så jag stack ut och fottade lite djur och sånt :P
Här är några bilder som jag tog igår :) bilden nedanför är på ormvråken (bilden som jag blev nöjd med igår som jag funderade på om jag skulle visa eller inte)
E han inte vacker?
Senare idag sätter jag mig på tåget och åker ner till Malmö :) Där nere blir det att kolla i affärer, klippning och en kurs innan jag kan återvända hem :)
//Kramar :)

Kommentarer
Postat av: MJ

Sara, du vet hur man gör filmer va? Skulle det kunna vara möjligt att du hjälpte mig med en grej? ^^

2009-04-03 @ 12:02:17
Postat av: MJ

Jävlar, vad skillad du är! Hur kan den vara så still på kortet, fågeln? =O

2009-04-03 @ 12:03:14
Postat av: MJ

Jag vill gärna bli regissör och Filmskolan i Göteborg öppnr igen om 2 år typ. På den tiden ska man ha hunnit göra minst en film som är 15 min lång. Vill du hjälpa mig göra det? Vi har ju lång tid på oss så ingen brådska ^^

2009-04-03 @ 13:51:58
Postat av: Eleonor

SV: Haha, tycker du att jag gör det då? många säger att jag passar i ljust :)

SV: Japp filmen snackar jag om! jag är lite tänd på att se den =)



SV: Jepp, vi kan snacka ikväll typ? msn!? =)

2009-04-03 @ 15:04:54
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Sara

Fina bilder!

2009-04-03 @ 18:41:34
URL: http://modigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0