Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Min kamera

Sitter och kollar på en massa snygga bilder och det slår mig att jag är irriterad på min egna kamera. Jag kan lixom inte ladda upp mina bilder som jag tagit under min vistelse i Malmö. Jag ska ta och kolla om jag kan ladda upp dom på pappas dator när jag kommer hem efter jobbet ikväll. Om inte det funkar så vet jag inte vad jag ska göra.. Lite synd att det inte går att ladda upp dom faktiskt då jag är rätt nöjd med dom.

Menmen, pappas dator är min sista(?) chans. Annars får jag ta ett snack med pappa imorgon och se vad han tycker man ska göra. Men det får jag ta då.

Snart ska jag.. fotta? Får se hur det blir med det, om det inte regnar så kanske jag sticker ut och tar bilder. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på :/ Sitta vid datorn i en och en halv timme till ? Orkar jag inte, men har inget annat att göra tror jag.

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: TACK :D jag är helnöjd med den! =)

2009-04-08 @ 15:14:51
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: ja alla har jag tagit :)

2009-04-08 @ 20:20:10
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0