Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

molnen försvann rätt snabbt ändå

7c7b45940eac7b87f2fbe3364d924d25.png

molnen försvann rätt snabbt ändå. Nu är det bara några fläckar på himmelen. Jag har vart ute och sprungit i några minuter nu. Är på väg hem i lugn takt och bara njuter av vädret. Det är inte på speciellt kallt så det blir nog till att plugga ute när jag kommer tillbaka hem. Ha det så bra:) /kramar


Kommentarer
Postat av: Elena

Gillar du att resa? =)

2009-04-02 @ 06:53:25
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0