Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Oo

Haha, jag säger då det! Stackars grabbar. De får helt enkelt skylla på mig om bilderna blir helt fel x). Lilla dumme jag har gått runt i flera veckor nu och trott att det var stoppet som skulle vara i i 30 muinuter när det igentligen är i sekunder. Haha. Ajja, de får skälla på mig och blir sura om det sket sig med bilderna. Själv skiter jag i vilket för jag hade bara en omgång med test bilder så det var inte så farligt. Kanske lite värre för dom? Vilket fall så ligger vattnet i nu och det är den som ska vara i i 20-30 minuter.

Men alla gör la fel någon gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0