Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Projektarbetsredovisning på gång

Treorna håller på att redovisa sina projetarbeten. Men just nu är det en liten rast så att vi har energi kvar att sitta och lyssna på de som är kvar, ungefär hälften. Det börjar snart igen så det blir nog inte så långt inlägg för tillfället.

Det blir inget rörlig bild prov idag :D läraren har flyttat fram det till onsdag :D Men jag slutar nog senare än vanligt ändå skulle jag tro. Bara jag kommer hem i tid för att gå till Barbro vid tre så är jag nöjd, jo jag måste hinna packa oxå! har ju inte gjort det - som vanligt packar jag alltid i typ sista sekund. Men jag hoppas att jag hinner packa och att jag får med allt. Sticker ju till mamma ikväll :)

Nä ska ta och sluta så att jag får en plats i infosalen. Ha det så bra i sommarvärmen (?)

//Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0