Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Prov

Jisses. Precis haft prov - och jag kan säga att det inte gick bra! Ska nog vara med på omprovet senare. Även om vi inte fått reda på resultaten till dess så ska jag nog vara med - för att vara på de säkra sidan.
Menmen, får se vad jag ska göra nu. Har en del att skriva när jag kommer hem tror jag.. en liten grej iaf - kan komma mer - men det skriver jag om då.. orkar inte göra det nu ^^
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Haha ja, ettan går jag ju inte i :D

SV: TACK :D

2009-04-24 @ 14:44:51
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0