Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Spelkväll

Igår var det ju spelkväll tillsammns med Emma och Nissan och som vanligt var det hur skoj som helst :D

Mitt lilla hyss var påskmuffins. Själv tycker jag att det blev rätt lyckat ändå, något man kan göra fler gånger :)
Det blev inte så många spel ändå, några omgångar UnoSpinn och Skip-bo sen en omgång Veckans Värsta.

Den första (stora) bilden.. fattar ni nog vad det är; mina påskmuffins :)
Den andra (första minsta) bilden är Nissans Veckans Värsta bild. Det föreställer en fågel :D
Den tredje (andra minsta) är när Nissan gör ytterligare en Veckans Värsta. Rullar sig på marken och säger "jag är en koldolme"
Den fjärde (sista mini) bilden är på Emma över att bli så glad att ha kommit tvåa(?). Nä inte riktigt, hon har precis vart en koldolme hon med.
Den sista (stora) bilden är min Veckans Värsta bild. Det föreställer en morotsfågel och jag har en bra anledning till varför. Jag var tvungen att måla antigen en fågel eller en morot, jag ville ha en fågel men kan inte måla fåglar, så jag gjorde en morot med vingar :D Emmas ide ;) Tycker han ser lite läskig ut faktiskt ^^





Det var vår kväll. Tack tjejer :D

//kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0