Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Team

Jaha, då var denna helgen snar över. Vart har den tagit vägen ?
Imorgon är det sista träningsdagen med laget för denna terminen. Känns tråkigt. Men förhoppningsvis fortsätter vi att ses och kanske det blir fint väder i sommar så vi kan spela på stranden som vi har sagt?! Jag får se om jag kan komma till träningen imorgon, ska kanske jobba. Beror på om Matilda ringer eller ej. Hon fråga mig igår och sa att hon kunde ringa tillbaka så att jag fick tänka över det. Men än så länge har hon inte ringt. Får se hur det blir.
Älskar dessa tjejer alltså - de gör min vecka bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0