Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

The secret garden

I veckan, tror jag att det var, så kom vi som vanligt in på ett sidospår på svenskan. Händer varje gång. En sak leder till en annan och vips så är man inne på nått helt annat än det man igentligen ska prata om. Så jag minns inte riktigt vad vi snackade om, men en i klassen nämnde iaf "Den hemlighetsfulla trädgården" är det någon som kommer ihåg den?

Jag gör det och jag skulle väldigt gärna se den igen. Det var så länge sedan sist. Så nu ska jag skriva upp den på listan att se-filmer .. eller kanske på hyra-filmer - om jag nu hade sådana listor. Men på en lista hamnar den på iaf :) Kanske kan övertala mamma att se den när jag kommer till henne, om vi hittar den någonstans ^^


The timeless tale of a special place where magic, hope and love grow.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Blö :( men vi får träffas OFTA : D<3

2009-04-27 @ 08:21:05
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Emma..

Den handlar om en tjej som heter mary och flyttar till england va?

2009-04-27 @ 18:05:59
Postat av: Sara

TILL EMMA:

Jag kommer inte ihåg. Men det är iaf en pojk som är sjuk vars föräldrar (eller bara en av dom) som har sagt till honom att han inte tål ljus och utomhusluft. När en flicka kommer till hemmet (om det inte är en syster eller nått :S) så säger hon att det bara är nonsens och får honom att börja leva igen typ. Jätte fin :)

2009-04-28 @ 12:44:00
URL: http://saarandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0