Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Twilight Parodi

Hittade detta klipp på en av de bloggar jag läser. Tyckte den var rolig xP. Bra gjort :) 

Vad tycker ni om den ?


För övrigt har det inte hänt nått här hemma idag. Helt dött har det varit :/
//kramar

Kommentarer
Postat av: MJ

Är storyboard manusupplägget? Hoppas ditt påskägg var fräscht och inte dött :-P ^^

2009-04-11 @ 22:24:22
Postat av: Eleonor

SV: Har du läst fjärde boken också? jävlar var du var snabb i Twilight :D

Hehe, jag vet! den är så sjukt bra att man liksom...inte kan släppa den. Nu har jag med den i handväskan vart jag än går i fall jag får tråkigt kan jag bara plocka upp den för att läsa :)

2009-04-12 @ 10:58:03
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: MJ

Jag menade godiset ^^ äter inte ägg då jag tänker på kycklingar :-S såvida det inte är stekt el omelett

2009-04-12 @ 15:18:38
Postat av: Eleonor

SV: Haha, det var skogen vad du var snabb ;) jag väntade ju på "Så länge vi båda andas" så jäkla länge att den redan hann komma ut, jag skulle ju egentligen låna den ifrån Bibblan men jag är säker på att jag inte hinner få den för så många vill ha den, så jag köpte den istället :)

2009-04-12 @ 17:09:09
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0