Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Bella's Lullaby

Dagens Låt
Bella's Lullaby - Twilight Soundtrack

Det kan bara inte hjälpas. Jag älskar låten, och den har fastnat.. Lyssnar allt oftare på den och ju mer jag lyssnar på den ju mer älskar jag den. Väldigt fin låt :D

Ni som inte hört den (och för er som vill höra den igen) så kommer den här:


Kommentarer
Postat av: MJ

Så allt i Blair witch har hänt? Den första filmen, var det den riktiga eller var det en rekonstruktion av ungdomarnas film?

2009-04-22 @ 08:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0