Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Någon snygg rubrik här

Det blidde visst inget inlägg igår. Men jag jobbade hela dagen och sen när jag kom hem orkade jag inte sätta på datorn. Men det gör la inget att det var dött här en dag?

Jag pratade med mamma igår och fick reda på någonting - som jag inte vet om ännu ;) - och pga det så kunde jag knappt somna. Jag var jätte trött men somna nog inte förrän vid två tiden skulle jag tro. Visserligen la jag mig typ vid halv ett oxå men ändå ^^
Anledningen till att jag la mig så sent igår var för att jag kollade på alla tre x-men-filmerna. Vill gärna se Wolverine som går på bio just nu.

Vill se massor av filmer som visas på bio nu fakstiskt. Typ som I taket lyser stjärnorna, The reader, 17 again, Australia, Bedtimes stories, Fast and furious, Marley och jag, Slumdog millionare m.m. ^^

Kommentarer
Postat av: MJ

The Reader, Australia, Bedtime stories, Marley och Jag, Slumdog har jag sett =P Go for it

2009-04-27 @ 15:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0