Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Sandwich vs Wich

En grej slog mig innan idag när jag stod och smaskade i mig en Sandwich-glass medans jag satt och väntade på att Marika skulle sluta jobb; GBs Sandwich glass och Ben&Jerry's Wich glass är i princip lika dana.

De båda har vanlijglass mellan två chokladkakor. Visst Wich innehåller chocklad-chip och har små chokladbitar i kakan. Båda är lika goda - fast okej, jag erkänner Wich är lite godare ändå - det är ingen stor skillnad.

Jag gillar dom båda så jag klagar inte över att wich kostar 25 kronor och sandwich 14. Om jag vill ha den i sommar (vilket jag tror att jag kommer) så lär det vara sandwich som jag smaskar i mig. Tänker inte lägga ut 25 kronor för en glass som smakar ungefär likadant som en 14 kronors glass! Fast det är bara vad jag tänker göra, vilken glass ni köper och inte köper angår inte mig ;). Men nog kommer det att smyga ner en och annan wich i magen igen (åt ju en i malmö i helgen).



//Kramar

Kommentarer
Postat av: Elena

SV jo det finns massa att göra, bara inget man vill göra =P

2009-04-09 @ 17:48:37
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Jag håller med dig där :)

SV: Du gissade rätt xD

2009-04-09 @ 17:55:23
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Haha kanske lite lik mig? det var tider när vi lekte jätte ofta när vi var små (A) :D

2009-04-09 @ 19:33:15
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0