Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Soft dag

Härlig att vakna när man vill :) Börjar inte förrän 14.40 idag :P Slutar 16.00. Härligt värre.. Även om lektionen inte är så mycket att hurra över - Kinesiska ^^
Imorgon blir det iaf till att gå upp tidigt då det är idrott, men jag slipper ta med mig massa grejer och konka på en stor väska. Slutar efter idrotten :) På fredag är det samma sak där.. en lektion på morgonen - Kinesiska - och sen slutar jag för dagen :) Säger som en i klassen sa igår.. "Vi har det soft just nu" och det håller jag med om. För vi är lediga (på sätt och vis) dessa tre dagarna, nästa vecka går vi bara till torsdag - fredag är ju en röd dag - sen är det lov! Sen kommer ju några studiedagar och sen är det SOMMARLOV. Hur härligt är inte det? Inte alls långt kvar :D
Ska se om jag orkar springa en runda idag - trotts att solen inte är framme hela tiden. Det får tiden utvisa, först ska jag sätta mig och läsa nån text som vi fått i uppgift att läsa i Svenskan under dessa dagar..
Ha det gött :)
//kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0