Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Kväll med Nissan

Hehe, det blev visst några inlägg tätt inpå varandra där tidigare idag. Men även det får la hända ibland :)
Som sagt kvällen tillbringades med Nissan i Varberg. Bio på hög nivå (fråga inte vad jag menar med det för det vet jag inte själv). Innan bion stack vi till Netto som ligger precis bredvid och köpte glass. Denna gången blev det en Nogger Mint.
Jag måste säga att denna glassen är mycket godare än vanliga nogger. Så den här kommer att slinka ner i magen fler gånger i sommar :)  (bilden är visst uppochner men det spelar la ingen roll, eller?)
Medans vi åt gick vi en liten runda vid torget och snackade.

Köpte lite popcorn och gick in för att sätta oss för att vänta på att filmen skulle börja.

Glassgalen som jag är var jag "tvungen" att köpa glass igen så när vi kommit till busstationen gick jag in på pressbyrån och köpte en till glass.

Som ni kanske ser på bilden så blev det Ice Age 3. En glass som jag tycker inte var en höjdare faktiskt. Har några anledningar till det oxå;
1. Det är svårt att få av locket(!)
2. Man får en lös pinne att trycka i botten så att det blir som en vanlig glasspinne kan man säga, bara för att man ska kunna få upp glassen lättare (antar jag). Men för mig så misslyckas detta då den inte ville fastna så glassen trilla ganska lätt (men fick i mig hela glassen ändå).
Det var väl ungefär det. Visst smakade la okej, men det är nog ingen glass jag ska köpa mer av - om jag inte vill ha problem med en glass villsäga x).
Som jag och Nissan sa om glassen: Det är en barnsäker barnglass.

Nu är jag väl hemma och borde igentligen sova. Men ville blogga om detta idag då jag inte skulle (kommer) orka göra det imorgon troligtvis. Men nu är jag klar med bloggandet för idag så ska ta och lägga mig.

//kramar

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :))

2009-04-23 @ 00:36:10
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Tack : D det gick faktiskt ganska bra!

2009-04-23 @ 14:45:43
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0