Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Nått

Hemma :).
Hade inte så många lektioner nu på eftermiddagen. Hade elevhandledning, fem minuters lektion efter det, sen stack jag iväg till vårdcentralen. När jag kom tillbaka till skolan var det en timme kvar av den sista lektionen.. fast vi slutade en halvtimme tidigare så jag hade bara 35 minuters lektion nu på eftermiddagen. Jätte skönt :D

Well, doktorn sa att det antigen var en spricka i det benet som sitter vid armbågen, eller att det var en inflammation. Fick iaf hämta tabletter på apoteket. Så nu är det bara att vänta och hoppas på att tabletterna och gelen funkar X)

Annars har det inte hänt så mycket idag. Kommer inte hända så mycket heller, mest plugg skulle jag tro. Och eftersom det är fint väder så kanske jag sätter mig där ute och pluggar :P

Nog tjat från mig
//kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0