Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Pics

Japp, då kommer bilderna som jag tog i det vackra vädret idag.. De 3 näst sista bilderna är tagna med mobilen då kamerabatteriet dog. Den sista bilden är oxå en mobilbild, fast den är tagen idag ^^

Det var längesedan jag tog kort på mig själv, så jag kände att det var dags nu.. Så jag laddade upp några bilder på mig med när jag ändå var i farten (hoppas det inte gjorde något)

 
Härligt väder :D

Maskros :)

Me again ^^

Vi målar om huset igen.. Samma färg visserligen men det ser så mycket bättre ut nu när det inte är så blekt längre ^^

 
Pelle kom och joinade mig när jag satt och pluggade :) 

Pelle ligger och solar på stockerna - ett mkt bra stöd för mitt pluggande ^^

 
Det blidde skugga där jag satt på stockarna, så jag gick till ladugårdsknuten där solen fortfarande lyste och fortsatte att plugga där.


Denna bilden är visserligen från idag, när jag tar mig en promenix till Barbro. 

//Kramar

Kommentarer
Postat av: MJ

Gör inget alls, du är fin att se :) konstnärligt ^^ ändå sen jag gick Filmkunskap har min syn på film sabbats. Så mkt som jag dissar filmer borde jag nästan bli filmkritiker xD

2009-05-01 @ 07:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0