Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Pluggplaner + födelsebarn

Nu har jag kommit hem och sitter och läser ut en bok så snabbt jag bara kan för att sedan - istället för att läsa vanliga böcker innan jag somnar - kunna läsa skolböcker innan jag somnar. Under helgen (på dagarna) ska jag nog ta och läsa på naturkunskapen faktiskt.. men på kvällen blir det rörlig bild som gäller. Ska ta omprovet som blir på torsdag redan. När vet jag därimot inte då vi inte har den lektionen igentligen. Får se hur det blir. Får kanske ta och börja på att läsa mediakommunikationen oxå.. Fast det hoppas jag att jag kan börja göra redan på tisdag x)

Men över till något annat som inte handlar ett dugg om skolan eller om läxor/prov eller nått sånt.
Här hemma finns nämnligen en som fyller år. Marika fyller 61 år idag så jag vill säga

GRATTIS MARIKA PÅ FÖDELSEDAGEN :D

Om en och en halvtimme ska vi ner till stan och äta lunch på Brasseriet. Det var ett tag sedan jag åt ute på en resturang faktiskt - och då räknar jag inte med cafe eller nått i den stilen. Utan en resturang där man får sitta och välja från menyn och får sitta ett tag och vänta på maten. Det var nog i somras sist som jag var på resturang om jag tänker efter faktiskt. När vi ändå åker ner till stan så ska pappa hämta ut mitt pass på polisstationen, om dom inte har hunnit stänga innan dess. Om inte så kommer jag vara ett steg närmare USA-resan, annars får jag vänta till på mådag^^. Ooh, vad jag läängtar!

Nej hej och hopp, det är solsken och varmt där ute så jag ska inte sitta här och slöa. Ska ut och läsa och få lite färg på mig innan vi sticker iväg ^^ Hoppas ni alla har det bra :)

//kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0