Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Will it end?

Då vart det träning ikväll igen. Ingen tränare idag heller - det var tydligen ingen i fredags heller om jag fatta det rätt. Vi - jag, Alicia, Olivia och Nadja - stod och snackade lite om hur dåligt vi tycker det faktiskt är att vi har så få träningstimmar och att tränarna inte ens dyker upp de få timmarna ibland. Vi är få som har stannat kvar länge, många börjar för att sedan sluta lika kvickt.
Tränarna klagar (även vi) att vi har lite träningstimmar, men kommer det hjälpa om vi får fler timmar nästa termin? Om det nu är så att tränarna inte ens orkar/hinner/kan komma till 3,5 timmar i veckan? Vad händer om vi får mer timmar? Frågorna är många och svaren få (än så länge).
Och vad händer om alltihop läggs ner? Det finns ingen annan basket-klubb i Falkenberg. Vill man börja med nån annan sport, då måste man komma in i ett nytt lag, nya människor och det kan vara svårt att bli en i teamet. Basket är den enda sporten jag håller på med just nu, läggs den ner i fbg så kommer jag troligtvis sitta hemma på soffan och bli tjock. Fast det klart, funderar på om jag ska börja spinna nästa termin, men jag vet inte om jag kommer orka det då jag cyklar varje dag ändå. Även om jag får körkort till hösten (förhoppningsvis) så kommer jag fortsätta cykla. Tänker inte ta någon bil bara för att köra typ 10 min. Nej tack.
Nä, hur jag gör får jag se. Men jag hoppas verkligen att vi får fortsätta träna, fortsätta vara ett team. Kostar inte alls mkt /termin och tjejerna gör verkligen min dag.
Som sagt, får se hur det blir. Tills dess får man hoppas :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Jaså? har jag missat den? :O länka!? (A)

2009-04-17 @ 21:51:55
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor.

SV: Haha, men..jag vill också se! :D

2009-04-18 @ 11:16:40
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0