Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

2008-08-23 - frågestund

Ja, det är datumet då jag kom in i bloggvärlden. Kom på nyss att det var någon gång förra året i augusti som jag började blogga. Kollade upp det där och, ja det stämde. Ett år och tre dagarsedan! Det är inte illa det. Jag trodde faktiskt att blogga, precis som allt annat, var något jag skulle tröttna på efter ett litet tag, nån vecka eller två. Men som ni märker så har jag inte det.

Jag har faktiskt fuskat lite granna och haft en och en annan blogg vid sidan om denna med, eller det kanske inte är fusk? Ingen aning. Jag har iaf raderat en av bloggarna, men en är kvar som bara några få vet om - än så länge, och det tänker jag hålla inne ett tag till. En månad eller två. Det är ingen blogg som jag skriver dagligen på, skriver lite när jag har lust och har nått jag vill dela med mig som jag inte har lust att skriva på denna bloggen. ^^ Den 25 februari 2009, det var då den bloggen skapades. Men nog med det. Det är ju inte den jag ska snacka om igentligen..

Ganska stolt över mig själv ändå att jag har hållt mig kvar så pass länge. Är inne i bloggvärlden på ett helt annat sätt än vad jag var innan jag skaffade denna.

Tänkte köra en liten frågestund tills nästa vecka. Så fråga på, allt mellan himmel och jord!

//Kramar

Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv: ajdfå.. :(

2009-08-26 @ 20:09:54
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Varför ska du vara så bäst för? <3

2009-08-26 @ 21:35:47
URL: http://improveme.se/blackstar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0