Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Galenskaper

Det finns inga ord som förklarar hur sjukt det igentligen är! Falkagård hade nästan två sidor med bara grejer som hänt där i dag! Det är sjukt. Om det inte är misshandlingar så är det stölder eller skottlossningar eller något annat. Det går knappt en dag/kväll utan att man ser nått i tidningen som handlar om Falka. För några månader sedan var det någon som satte eld på bilar. För några veckorsedan var det skottlossningar på natten. Nu senast var det misshanling på en man som försökte stoppa en stöld - han måste nu operera knäna! Urs, vilka bilder det var sen i tidningen! Blod på garageporten och på asfalten!
Inte för att jag bor så jättenära falka, kanske 3 km ifrån. Men jag har vänner som bor på falka. Hur står dom ut?!

Kommentarer
Postat av: vesna

ska vi följa varann via bloglovin? =)

2009-09-02 @ 15:45:57
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0