Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Grattis i efterskott

Jag har faktiskt några som jag ska gratta.. Några som fyllt år medan jag vart iväg och några som fyllt år ganska nyligen.

GRATTIS I EFTERSKOTT TILL:
Mamma den 21 juli
Pelle den 29 juli
Olof den 10 augusti
Eleonor den 21 augusti

Har ju igentligen grattat er irl. Men inte här på bloggen. Bättre sent än aldrig eller hur? ^^

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Tack raring! :)



SV: Hehe (A) det är bra, för han är inte värd besväret, haha :)<3

2009-08-27 @ 22:28:07
URL: http://improveme.se/blackstar
Postat av: Michael

Tack, Sara och Eleonor.

2009-08-30 @ 01:17:15
Postat av: Michael

Ja, vad anbelangar Eleonors kommentar ovanför är det väl mig ni snackar om? Det stämmer in på vad vi diskuterade i helgen. Borde du inte kommit till mig först och sagt ifrån istället?

2009-09-01 @ 11:55:32
Postat av: Michael

Med tanke under omständigheterna så tar jag åt mig. Och du var ju faktiskt irriterad på mig utan att säga nåt förrän jag undrade....

2009-09-03 @ 12:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0