Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Hänt i veckan

Nu börjar jag snart blogga om mitt äventyr, men ni kan redan nu kika på bilderna som jag lagt ut på min webshot ( http://community.webshots.com/album/574206184JkGbva - kan inte skapa länkar på den datorn jag är på just nu ) Just nu har jag ingen lust att göra det, har tappat suget lixom. Men kände att det var dags att logga in och kolla vad som har hänt och framförallt skriva lite om vad som hänt.
I måndags städade jag ur mina gaderober och skickade väskor, skor och kläder till röda korset. Eller dom har inte kommit iväg än men dom ska dit iaf ^^. Det kändes skönt att få "slängt" massa väskor nu, har på tok för många! Men jag har nog fortfarande för många skulle jag tro. Men vissa kan jag verkligen inte skiljas från.
I tisdags åkte jag och Nissan till Gekås. Där inhanlade jag två par jeans och två sportlinnen och lite annat smått och gott :). Efter det stack Nissan hem till sig för att sedan komma hem till mig några timmar senare. Min bror och hans kompis skulle nämligen hämta oss för att åka till Västerhagen och dansa :). Superkul kväll tycker jag :). Sista gången nästa vecka och jag ska dit då med :)
I dag började skolan. Sista året på gymnasiet! Kan inte fatta det. Det är inte långt kvar nu tills man tar studenten. Men det var inte det som snurrade i huvudet idag.. eller jo lite granna kanske. Men det som snurrade i huvudet var att jag var tvungen att leta upp så många känningar som möjligt. Vilket jag lyckades ganska bra med :) Dom jag ville träffa mötte jag på iaf, vilket kändes skönt :).
Hatar dock mitt schema, iaf nu tills dom ändrar det (om dom kommer göra det), för som det ser ut nu har jag typ 9 timmars håltimma i veckan! varav fyra på måndag och tre på tisdagen! Super kul veckostart - eller inte.
Men ska inte tänka negativt nu antar jag. Nu ska jag ta och börja stänga ner här, det är en dag imorgon jag oxå ska klara av. Har inte kommit in i den svenska tidzonen än, men jag känner att den inte är långt borta :).
Hoppas ni alla har det bra.
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Jaså? haha busig du är :P

2009-08-20 @ 07:46:56
URL: http://improveme.se/blackstar
Postat av: emma

men du va ju med mej med!! :o :D <3

2009-08-21 @ 13:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0