Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Home sweet home

Jag är hemma. Trött, glad och har lättat mitt hjärta genom att prata med en efterlängtad Nissan (<3). Fått mig en skön dusch och har hunnit tvätta lite kläder.
Har varit vaken i typ 30 timmar drygt. Vaknade 4 i går morse för att ta mig ner till Frihetsgudinnan tillsammans med två andra av tjejerna och alla killar. Fick se på halva soluppgången. Bara halva?! Jo, ni läste rätt. Solen gick upp på fel sida xP, det vill säga bakom oss. Efter det blev det typ 6 timmar på stan (Time Square & 5th Av.)

Nu somnar jag snart. Skriver mer imorgon och laddar upp bilder. Eller så kommer det när det kommer, inom den närmsta tiden iaf.

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Naww, jag ringer imorgon istället, du behöver sova gumman :)<3

2009-08-09 @ 22:30:54
URL: http://www.improveme.se/BlackStar
Postat av: Eleonor

SV: Haha du är så jävla söt :)

Jao, jag bytar blogg men jag hoppas att jag håller fast vid den här nu :) så det är denna du kan vända dig till! det låter nice! är du hemma någon gång på höstlovet? eller ska vi ta en helg! vi har massa kul att prata om! SAKNAR OCH ÄLSKAR DIG! <3

2009-08-10 @ 15:18:57
URL: http://www.improveme.se/BlackStar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0