Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

In School

Så här sitter man igen. Första gången, nej andra gången tror jag som jag sitter vid datorn i skolan för nöjets skull så att säg - varken plugg eller en snabb koll på schemat. Det är måndag och håltimmen på fyra timmar lider mot sitt slut (bara en timme kvar, woho). Ska om en halvtimme ca gå ner till syven och antigen boka ett möte med henne, eller om hon hinner, ta itu med mitt betyg redan idag. Men tror det blir nästa vecka eller nått.. ingen aning.

Hadde engelska i morse. Helt okej, jag och fem andra treor har nu engelska med ES tvåorna. Känner två av dom, men känns ändå lite konstigt. Min kusin har tydligen med treorna. Nu väntar bara textkommunikation och religion och sen får vi gå hem. Yippi. Vill hem till sägen och sova. Är trött och vet inte varför, la mig så tidigt som halv tio igår. I natt gäller det att jag sover mycket för det blir en lång dag. Skola åtta till fyra, sen halv fem till sex ska jag vara på bilskolan, vid sju hämtar Olof och Tobbe mig och Nissan, kommer nog inte hem förrän efter tolv om det blir samma visa som förra veckan. Kommer vara helt slut imorgon/onsdag, tror jag iaf.

Nej, nu ska jag hitta på nått annat roligt att göra. //Kramar

Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv: inget du då ? :D

2009-08-24 @ 16:10:35
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

det låter inte roligt :(!

2009-08-25 @ 16:15:26
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0