Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Klart :)

För typ två veckorsedan var jag ju hos syven i skolan för att kolla upp mitt betyg. Läskigt att vara i en skola som det inte är några elever i!! Men iaf, så kunde vi inte ordna något med det nu så jag fick en tid till henne i tisdags så jag var hos henne idag.
Inte så många håltimmar nu heller :) Fick byta mitt i-val till Bild och Form, medan mitt i-val (eng. B) blev en "vanlig" lektion om man säger så. Ska hoppa in i EC klassen x) Härligt att få sitta i ett klassrum med 12 killar och snacka engelska. Det är vad jag alltid har drömt om - not x). Men det löste sig iaf med mitt betyg så jag tar det jag får :) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0