Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Kort fran Staterna

Hej pa er. Jag sitter just nu och har packat klart allt i resvaskorna. Fick kopa en ny vaska i forrgar for att fa plats med allt. Om nagra timmar ar vi pa flygplatsen, imorgon ar vi hemma i Sverige igen. Saknar verkligen alla mina vanner, och det kliar verkligen i fingrarna efter att fa blogga om allt som har hant under dessa tre veckor.

Det ar ledsamt att splitras fran alla, sjukt goa hela bunten. Men det kommer att vara harligt att fa komma hem igen, traffa alla vanner och sant skit.

Nu far jag ta och sluta, hoppas alla mar bra.
Kramar fran NYC.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

JAG SAKNAR DIG :) OCH DU ÄR BÄST OCH VI SKA TRÄFFAS OCH DU SKA BERÄTTA ALLT OM USA! <3

2009-08-08 @ 23:54:18
URL: http://www.improveme.se/BlackStar
Postat av: Nissan/Nilla/Guppie

JAG SAKNAR DIG!!!!!!!! Håller på att bli galen här hemma x) längtar tills vi ses ! kramar <3

2009-08-09 @ 13:27:02
URL: http://cleawather.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0