Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Min tisdag.

Ja, hade fullt upp igår. Inte så många timmar spenderades hemma dock, en timma i vaket tillstånd skulle jag tro, max en timme och en kvart..

Vaknade ju då på morgonen för att sedan äta och ta mig till skolan. Där hade jag:
*Rörlig bild
*Tre timmar och 35 minuters håltimma
*Engelska
Super kul ! Not. Håltimman, de timmarna var nog de längsta i hela mitt liv. Har aldrig upplevt något segare.

Fick iaf tillslut sluta. Stack till Ica för att köpa lite äpplen för att piggna till och få lite energi i mig för att kunna sitta på information (körskolan) i en och en halv timme utan att alla skulle höra min mage kurra. Jag lyckades :) haha, när jag kom hem började iaf min mage kurra så fixade snabbt en macka och hoppa in i duschen. Nissan kom precis när jag var klar och några minuter efter det så kom brorsan och vi stack till Västerhagen för lite dans. Träffade även Annso där :)
Super kul kväll! Måste göras om! Men tyvärr var det sista kvällen för i år, men nästa år ;)

Kom inte hem förrän närmare kvart i ett eller nått sånt skulle jag tro. Snacka om att jag var trött på onsdagens första lektion! Kunde inte sova i natt, ingen aning om vrf. Vaknade 4-5 gånger och kunde inte somna om någon kvart/halvtimme senare. Men ska ta och sova ikapp dom där minutrerna nu i natt. Har ju ändå en timmes sovmorgon :)

//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0