Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Snart ..

Jag lovar att jag ska ta och börja skriva om mina dagar i USA. Men just nu har jag inte ork till det. Har inte ork alls till att blogga. Några bilder har kommit upp på min facebook och snart även på min webshot. Det får ni ta och nöja er med till jag har tid till att lägga in bilder och skriva om resan här på bloggen.
Jag har precis kommit hem till Falkenberg och vill gärna träffa mina vänner, och så måste jag jobba. Det går före bloggen just nu. Men innan jobbet nu lördag/söndag kanske jag hinner lägga upp lite granna. Annars kommer det upp i nästa vecka. Det lovar jag :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: HAHA! JAG SA JU DET! VI ÄR TVILLINGAR HONEY! :D <33

2009-08-13 @ 23:15:11
URL: http://improveme.se/blackstar
Postat av: Anonym

sv. okej :)!

2009-08-14 @ 00:11:57
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0