Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dan före dopparedagen

Jaha, här sitter jag, dan före dopparedagen och tråkar.. Det finns inget att göra.. Ska nog ta och ladda in lite bilder från gårdagens spelkväll och lägga in några här kanske. Det är lov och jag har vinnit en grill. Ingen engångsgrill, nej det är en stor, helt vanlig sommargrill :D Så jag längtar riktigt tills det blir väder att sitta ute och grilla - med min nya grill :D. Fast jag vill hellre ha Marikas vinst.. en spark/elcykel.. vet inte riktigt. Men den liknar en sån där sparkcykel man hade när man var liten, men den har nycklar till.. vi har inte haft igång den då snön är ett litet problem men får se till våren hur den fungerar :).
Skulle någon kunna tipsa på några bra låtar/album/artister. Tipsa om vad som helst, jag är allätare.. nästan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0