Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Jorden anropar Okänd !!

Okej, jag vet inte vilken sjuk j*vel det är! Men vem det nu än är, så är det inte roligt längre! Jag vet inte vad jag ska göra, detta har pågått sen i oktober någon gång skulle jag tro och det är f*n i mig läskigt! Vem kan vara så idiotisk att man ringer med dolt nummer men inte säger någonting när den man ringer till svarar? Knäpptyst är det på andra sidan luren.

För en gång skull sitter jag i vardagsrummet där nere. Mobilen är där uppe i sängen.. med någon på andra sidan. Knäpptyst. 30 minuter har gått nu. Ingen har lagt på. Jag lägger inte på, ringer personen från Sverige så kostar det mig inget. Ringer personen från utlandet får jag ta den smällen antar jag, men jag tänker inte lägga på det får faktiskt han/hon göra! Jag ger mig inte. Jag orkar inte bry mig längre.

Det hjälper inte vem det än är som svarar. Jag har bett mina vänner svara ifall jag är med dom, men det är lika knäpptyst på andra sidan ändå. Vad ska man göra för att personen på andra sidan linjen ska pata med mig? Berätta vem han eller hon är?

Nu får det snart vara nog! Hota mig, skämta med mig (på ett snällt sätt).. gör vad som helst bara du säger någonting! Jag vill veta vem du är! Vem är så sjuk? Vem är det som inte har något liv? Jag vet inte om den personen känner till denna bloggen, men om han/hon gör det;
 - Om du fortsätter kommer jag gå till Polisen och se om dom kan göra något. Spåra samtalet trotts att det är ett "okänt" nummer. Jag kommer byta nummer om det så ska vara. Jag pallar inte med det längre så snälla lägg ner med din skit.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Vad i helvete händer!?!? men vi ska ta reda på vem "detta är" och jag har mina misstankar ;)

2009-12-04 @ 22:07:58
URL: http://www.peleonor.wordpress.com
Postat av: Nissan

Du har väl inte glömt våra hyssiga ideer ;)?

2009-12-05 @ 00:32:15
URL: http://cleawather.bloggagratis.se
Postat av: Eleonor

SV: Haha, nej jag förstår vad du menar, men Jake och Edward är bara drömmar men Udo på riktigt :)

Jag vet! jag blir fasiken förbannad, men jag har ju som sagt mina misstankar…tyvärr :/

2009-12-05 @ 12:33:06
URL: http://www.peleonor.wordpress.com
Postat av: Eleonor

SV: Usch ja, vi får hitta på ett annat sätt att sätta dit honom ;)

2009-12-06 @ 13:57:21
URL: http://www.p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0