Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Tatuerad :)

Hihi, mina vänner små har undrat lite granna idag och lite igår kväll om det blir något inlägg om min tatuering som jag skaffade mig i lördags eftermiddag. Känner mig riktigt nöjd med den :)

Övrigt denna dagen var jag och mamma på IKEA, MediaMarkt och på triangeln och kollade lite smågrejer :) Mkt trevligt.

 


Kommentarer
Postat av: Eleonor

JAG HAR SETT DEN IRL! (STOLT) xD<3

2009-12-14 @ 23:04:21
URL: http://www.peleonor.wordpress.com
Postat av: Eleonor

SV: Åh! det suger ju! här snöar det på lite då och då. Tyvärr har det regnat nu senare under dagen så snön försvinner men jag hoppas den vill komma tillbaka för det måste fan vara snö på julafton! :D <3

2009-12-15 @ 14:59:17
URL: http://www.peleonor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0