Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Bad Taste

Ikväll är det klassfest. Även om jag känt till detta ungefär hela veckan så har jag ännu inte bestämt mig om jag ska dit eller inte. Jag har några argument till varför jag inte ska dit..
Ett; Jag ska träna ikväll och kommer inte orka cykla hem och sen till slätten nån timme senare.
Två; Jag har match imorgon
Tre; Jag jobbar stängningstid imorgon.
Men sen är det ju så att jag vill ju dit oxå.. Vi ska ha ett tema.. "Bad taste", där kommer nog mitt fjärde motargument; Har inga kläder som passar in i "bad taste" direkt..

Nä får se hur jag gör.. får känna efter, efter träningen.. :) Nån som kan ge ett litet tips om hur jag ska göra, hjälpa till lite på vägen lixom ?

Ajja, //Kramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0